sobota, 16 czerwca 2012

Fiolet

Tym razem dwa fioletowe kwiaty. Pręciki oczywiście zrobione ręcznie. Pierwszy kwiatek jest raczej płaski, co widać na jednym ze zdjęć. Ten drugi, bez pręcików, jest bardziej przestrzenny. Oba zrobione z jedwabiu. Zrobiłam jeszcze jednego fioletowego kwiatka, który jest zupełnie płaski i ma inne pręciki, ale czeka na zrobienie zdjęcia. Nie każdemu przypadnie do gustu ten kolor ale wbrew pozorom ładnie komponuje się z wieloma innymi, choć ja wolę takie barwy zdecydowanie zimą. Za to teraz, ze względu na panującą modę na miętowe i turkusowe barwy chciałabym sobie zrobić jakiś dodatek w takich kolorach. Zaczęłam nawet robić bransoletkę, ale jakoś nie mam weny, żeby ją skończyć i kolor też nie do końca taki jak chciałam. W każdym razie jeśli ją zrobię to na pewno zamieszczę tu jej zdjęcie.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz