wtorek, 15 stycznia 2013

Sukienka do Chrztu

W okresie świątecznym miałam dużo planów. Chciałam Wam pokazać nowe ozdoby świąteczne, wykonać projekty czekające w kolejce, wydziergać sobie czapkę ale dopadła mnie grypa i nic z tego co zaplanowałam nie zrealizowałam. Niestety czasami wszystko kończy się inaczej niż byśmy chcieli. Dziś za to możecie obejrzeć efekty moich kolejnych zmagań z maszyną do szycia. Jest to druga rzecz jaką uszyłam i to dla bardzo ważnej osoby, mojej córki chrzestnej Sukienkę uszyłam na podstawie wykroju z Burdy (nie pamiętam z którego numeru), z batystu w kropki, jedwabnej podszewki, taśmy z tafty oraz bawełnianej i nylonowej koronki. Na Majce prezentowała się pięknie co możecie sami zobaczyć na ostatnim zdjęciu.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz